Zakelijke software De top 5 handige apps voor ondernemers

De top 5 handige apps voor ondernemers

De top 5 handige apps voor ondernemers post thumbnail image

Als ondernemer ben je altijd in de weer. Je rijdt van hot naar her en van bespreking naar overleg. Dankzij de smartphone is ondernemen een stuk overzichtelijker geworden. Je kunt waar en wanneer je maar wilt overzicht houden van jouw zaken dankzij handige apps. Welke apps mag je als ondernemer niet missen op jouw telefoon? De top 5 handige apps voor ondernemers hebben wij hieronder op een rijtje gezet.

Google Drive

Waar en wanneer je ook bent, je kunt altijd direct bij jouw documenten met Google Drive. Sla jouw bestanden online op en werk onderweg verder. Het handige aan Google Drive is dat je eenvoudig documenten kunt delen. Heb je bijvoorbeeld een agenda of een belangrijk stuk voor een vergadering? Deel het mensen collega’s of zakenpartners via Google Drive. Samenwerken wat nog nooit zo makkelijk. Geniet van alle voordelen van samenwerken met Google Drive.

Online bankieren apps

Inzicht in de financiën houden. Dat is een cruciaal onderdeel als ondernemer. Met online bankieren apps kun je waar en wanneer je maar wilt, jouw financiën inzien en geld overmaken. Kies de app van jouw zakelijke bankrekening en download eenvoudig deze app. Je kunt via deze app geld overmaken, spaardoelen instellen en overzicht houden.

Rittenregistratie

Het bijhouden van de gereden kilometers voor het bedrijf, het is een behoorlijke administratieve taak. Gelukkig zijn er vandaag de dag genoeg apps die je daarbij helpen. Het invoeren van de gereden kilometers, begin en eindstand en de reden van de reis, kun je nu eenvoudig via de app bijhouden. De app slaat jouw gegevens op en deze kun je gebruiken voor het bijhouden van de kilometerregistratie. Voorkom boetes door slordige administratie voor de kilometerregistratie en geniet van deze handige tools. Er zijn verschillende erkende rittenregistratie apps op de markt.

Nozbe

Tijdsmanagement, ondernemers willen hun tijd zo effectief mogelijk besteden. De app Nozbe helpt daarbij. Nozbe werkt als een online agenda en heeft de mogelijkheid om to-do lijstjes te maken. Het fijne aan deze app is dat deze handig samenwerkt met bijvoorbeeld Twitter. Zie je iets op Twitter wat je nog extra aandacht moet geven? Dan kun je dit gewoon opslaan in jouw Nozbe app. Je kunt informatie van deze app ook doorsturen naar partners. Heb je taken die je uit handen moet geven? Dan kun je lijstjes doorsturen vanuit Nozbe.

Zoho CRM

Customer relationship management daar draait het voor veel ondernemers om. Het generen van leads, in contact blijven met klanten en een optimale klantenervaring. Dankzij handige CRM app kun je overzicht houden in jouw CRM. Een gratis optie met veel mogelijkheden is de app Zoho CRM.

Ondernemen wordt steeds eenvoudiger dankzij handige apps voor de smartphone. Maak het jezelf als ondernemer niet te lastig en maak gebruik van deze handige handvatten.

Related Post