Zakelijke software Welke apps zou elke startende ondernemer moeten gebruiken?

Welke apps zou elke startende ondernemer moeten gebruiken?

Welke apps zou elke startende ondernemer moeten gebruiken? post thumbnail image

Of je nu net begint met je bedrijf of van plan bent het bedrijf op te schalen, je hebt als ondernemer af en toe een beetje hulp nodig. Het is belangrijk om onderzoek te doen, de juiste mensen aan te nemen en de juiste zakelijke tools te gebruiken om jou en je bedrijf te brengen waar je wil zijn. Met veel apps voor kleine bedrijven die beschikbaar zijn, kan het moeilijk zijn om te weten welke handig zijn. We hebben een lijst samengesteld met de belangrijkste essentiële apps voor ondernemers!

Hulpprogramma’s voor tijdbeheer

Ondernemers hebben een systeem nodig om hun beloften waar te kunnen maken. Veel eigenaren van kleine bedrijven zijn gericht op het verkopen van hun producten en diensten. Dat moeten ze natuurlijk wel. Echter, zodra de verkoop is bezegeld, begint de echte uitdaging. Hoe ze ervoor kunnen zorgen dat hun klanten krijgen wat ze hebben besteld, op tijd en op de manier die ze verwachten. Een goede app voor tijdbeheer is Trello.

Naarmate een bedrijf groeit, kan het steeds moeilijker worden om de verschillende projecten te beheren. Ondernemen kan daardoor een beetje chaotisch worden wanneer meerdere taken in een bepaald tijdsbestek moeten worden uitgevoerd en er geen manier is om goed bij te houden en te beheren wat er moet worden bereikt. Je wil een projectbeheer tool gebruiken om overal bovenop te blijven. Trello is een geweldige gratis zakelijke tool die ondernemers gebruiken om georganiseerd op de hoogte te blijven van projecten en hun deadlines.

Welke apps zou elke startende ondernemer moeten hebben

Trello zal een fantastische aanwinst zijn voor je team als je er eenmaal mee leert werken. Neem de tijd om de software te leren kennen, aangezien je hiermee taken en projecten en hun samenvallende deadlines kunt uitvoeren en elke taak aan de juiste persoon kunt toewijzen. Je kunt je collega’s ook rechtstreeks in Trello taggen wanneer je ergens aan werkt of een project beoordeelt dat iemand anders heeft voltooid.

Slack

Communicatie is de sleutel binnen elk bedrijf, en dat geldt ook voor het runnen van een succesvol bedrijf. Je moet niet alleen e-mailen en bellen, maar je moet ook een communicatieplatform gebruiken om met jouw medewerkers en klanten te kunnen communiceren. Kijk dan eens naar Slack.

Welke apps zou elke startende ondernemer moeten gebruiken

Slack is gemakkelijk te gebruiken en je kunt niet alleen chatten, maar ook videochatten als dat nodig is. Met Slack kun je ook je scherm delen en zo nodig samenwerken met je collega’s tijdens een videogesprek. Je kunt voor elke afdeling of klant specifieke kanalen aanwijzen om het gemakkelijk te maken om elk belangrijk gesprek of zelfs rechtstreeks bericht aan één persoon bij te kunnen houden.

Google Drive

Een andere geweldige tool voor eigenaren van kleine bedrijven en hun werknemers is Google Drive. Google Drive fungeert ook als gratis cloudopslag voor al jouw documenten, presentaties, spreadsheets en andere bestanden. Google Drive maakt het eenvoudig voor het team om samen te werken aan documenten en projecten en bewaart het op een veilige plaats.

apps die elke startende ondernemer moet gebruiken

Je hoeft je geen zorgen te maken dat jouw computer crasht en al de bestanden en documenten kwijt zijn wanneer jouw computer crasht. Het heeft ook het voordeel dat alles op één plek is opgeslagen, ongeacht op welk apparaat je je bevindt, of je nu op kantoor op je laptop werkt of op afstand via je telefoon aan het werk bent.

Related Post